Fredag

Tjoho gott folk! Jag sitter och väntar på att Frida ska komma :D hihi
Idag på praktiken började jag åtta och slutade tre. Det var elva barn + en pedagog och jag :O :D Det var mycket ansvar men jag klarar av det galant, jag är så duktig *stolt*  I allafall så var barnen som vildhästar efter vilan, dom gjorde saker som dom inte fick göra men det satte jag stop för. Mohaha.. Det har varit en mycket bra och rolig dag.

Jag har käkat middag, städat, tittat på tv och duschat sen jag kom hem. Från klockan fyra till nu. Jag handlade också hårspray innan jag kom hem också, fast det var till mamma.

Nu ska jag gå och snyta mig och sedan titta klart på kändis tv :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, jag tycker lite synd om barnen på din förskola;) Dem kan inte göra vad dem vill precis ^^

Postat av: Johanna

Joo det finns det väl alltid när det har med barn att göra ;) gick FIGA uppgiften bra? :)

2008-02-02 @ 20:59:05
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Johanna

Joo det gick bra, gjorde du den där "djur leken?" den gjorde jag ^^

2008-02-02 @ 21:17:34
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback