Fredag- lovet är nästan slut :(

Halloj gubbar och tanter ^^

Här sitter jag och äter onyttig frukost, våfflor med glass :D Någon gång måste man få skämma bort sig själv med onyttigheter ^^ haha Jag ska vara hos tandläkaren vid kvart i tolv och efter det ska jag shoppa en väska  på Bianco som jag har sett :) :) Jag har till och med drömt om den i natt ;)

Nej nu ska jag fixa och trixa så jag hinner med en massa saker innan jag ska dra! Ikväll blir det födelsedagsmiddag hos Sussie :) Som fyllde år förra fredagen men vi kör på denna :D Hihih

/ Amanda


image99
                                        Mischa Barton








Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

Postat av: evelina

jag gillar inte din rubrik :'(

2008-03-01 @ 17:15:21
URL: http://suckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback