Filmkväll : once upon a time in mexico

                                85272-44



Detta blir mitt sista inlägg för denna dag. Jag ska snart gå och sussa för jag är trött och har ont i huvudet : / 
Jag kanske läser lite innan? Nej det gör jag inte bestämmer jag nu, det är inte bra och läsa när man har ont i huvudet för man anstränger sig mer än vanligt då. Då blir huvudvärken värre och jag orkar inte ta mig upp ur sängen. Jag har tittat på filmen once upon a time in mexico och den var mycket bra. Det jag inte tyckte var så kul i filmen var när dom typ borade ut Johnny Depps ögon så det var bara två svarta hål :( Det är mycket bra skådespelare som är med:

Antonio Banderas , Salma Hayek,  Johnny Depp , Eva Mendes ,Enrique Iglesias med flera..

Jag blev förvånad att Enrique Iglesias  var med i filmen, är det någon som visste att han är skådespelare? Det gjorde i allafall inte jag :S jaja

Godnatt och sov så gott , gott folk!

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Annie

Johnny gör iaf en förtjusande roll! ;D grr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback