Diet nästa!

Jahopp här sitter jag fast jag skulle lagt mig för någon timme sedan, men fastnade framför kändis tv. Usch jag måste verkligen gå ner i vikt nu, jag kan inte fortsätta så här; äta äta äta äta. I två hela veckor nu har jag ätit något onyttigt varje dag, fy Amanda!! Måste äta nyttigare saker..

Nej imorgon passar det faktiskt bra med träning,med tanke på att jag ska käka semla imorgon vilket jag har lovat mina kära vänner :)  så YEY för det. Nu ska jag ta mina tunga ben till sängen och sova.

Grey´s anatomy börjar den 13 februari YEY :D

Godnatt /  Amanda *

Kommentarer
Postat av: T

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMEL-DAMP! YEYYEYEYEYEYEYEYEYYEEYYEYEYEYEYEYEYEYEYYEYEYEYEY!

Ses imorrn, you very busy woman!

2008-02-04 @ 21:43:07
Postat av: sofia

ÅH börjar greys igen :D fy fan vad braaaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback