Bra låtar denna lördag :)

Nu är melodifestivalen klar för denna lördag. Dom som gick vidare var Sanna Nilssen med låten Empty room, jag tyckte att den var jättebra och fin :) Det andra som gick vidare är Rongedal med låten just a minute, den var rätt bra den också, jag tyckte om refrängen :)
Dom som gick kvidare till andra chansen var Ola med låten Love in stero som jagtycker var bra :D ( förlåt johanna för att jag missbedömde den :D ) och Johnson och häggkvist med one love.

Jag tycker att det var väldigt bra låtar med ikväll. jag tyckte om Lasse Lindh och hans låt  du behöver aldrig mer vara rädd :) hahah Kebabpizza slivovitza var skitrolig och höra och se  för den delen. hahha jag fick ett gott skratt.

Nu ska jag se se upp för dårrarna på tv4 :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah, nu blev jag glad :D

Postat av: Mikke med två K

Hej Mandis! Jag hittade hit från Annas blogg. Såg att du gillade låtarna i gårdagens melodifestival? Själv tyckte jag att det var svårt att hitta någon som jag verkligen kunde tycka om... men, men... smaken är som baken! :D

Kolla gärna in min blogg vettja! Ha de bra!

2008-02-17 @ 09:09:17
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback