Bakat bröd älskar jag :)

Bion i går var väldigt bra, den var känslosam, djup och lite små rolig :) Jag rekomenderar den stark till er som funderar att se den. Things we lost in the fire heter den. När vi kom dit bjöd dom på ost och kex samt vin. Jag tog vatten i stället!

När vi kom hem hade jag ont i huvudet så jag gick och la mig, men vaknade med migrän så jag har varit hemma idag. Jag som ville till praktiken för dom skulle på utflykt, vad ska man göra? Idag har jag för det mesta sovit och tittat lite på tv. Mamma håller på och bakar bröd så det ska bli gott och äta sen :)

I morgon är det en lång dag  som jag ser fram emot.

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: sussie

om du inte skulle se fram emot imorron skulle du få spööÖ!

Postat av: Alexandra

Usch för migrän =/
Jag var inte på praktiken för jag är lite sjuk + att jag orkade inte... :P

2008-02-21 @ 18:19:25
Postat av: Tessan

Du och ditt nybakade bröd! :D

Nästa vecka ska jag baka bullar till mig själv och kakor till Sussie! Om du är snäll så får du kanske smaka!!!! ^^

2008-02-21 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback