the mind is a terrible thing to taste

Godmorgon ( jag har varit vaken i en halvtimme redan ) Jag skulle egentligen träffa Tessan idag och vi skulle glassa i staden men jag kom på att jag har lite plugg och göra :S . Usch jag tycker inte om att välja plugg först vilket resulterar att jag har extra plugg nu.Förlåt igen Tessan.

Jag kommer förmodlingen vara inne på msn så det kommer vara min sociala bit idag. Jag fastar alltid på msn, det är bara för att det finns så fina och roliga människor där.I går chattade jag till exempel med Sofia, ja jag vet inte hur länge men det var väldigt roligt och trevligt. Jag älskar och chatta haha.

Nej nu ska jag ta och äta lite frulle kanske?Fast det knorrar inte så mycket i min stora mage så jag väntar ett tag till. :P

Ha en ljuvligt bra dag och tänkt inte så mycket.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är ingen fara, gumsan! (:

Postat av: sofia

det var mysigt att chatta igår :)

2008-04-06 @ 17:54:31
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback