Raising Helen

Gud vad jag är trött.. ska nog ta och sova snart så jag orkar med morgon dagen. Idag har jag och min mor hälsat på hennes vän och hon har en söt son som är mindre än ett år. När jag gick och handlade mjöl tog jag med mig sonen i vagnen :) Det var skojigt ( hans mamma visste såklart om det )

Vid sju tiden kom jag till min kusin som jag är barnvakt åt, vi har ätit på restaurang vilket var skoj. Jag åt oxfilé med pommes frites och sås :) Hih Det var smarrigt får jag säga, det äter man inte varje dag. ( I allafall inte jag )
Jag har tittat på
Raising Helen i kväll som jag gick på tv4. Det är en rolig, mysig och sorglig film. Kate Hudson är med i filmen och hon är en av mina favoritskådespelare hih :)

 





Ur filmen raising helen


Jag vill säga grattis till Sussie och Oliver som har varit tillsammans i ett år :D Grattis med skoj.


Usch det är dags och knoppa nu så godnatten.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack! Både från mig och oliver :P

Hoppas du har haft en bra dag, det låter som det. Spec med restaurangmaten ;P Mmmmums! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback