Lilla Elvis

Här sitter jag och ser dum ut :P  Jag är barnvakt åt min kusin och det finns en liten söt bebis här också som är 6 månader gammal. Han är så gullig och har värsta coola namnet, han heter Elvis hih. Jag blir så barnslig när jag är med små gulliga bebisar haha men ibland måste man få vara lite barnslig, eller vad säger ni?

Jag sitter och tänker hur mitt liv kommer se ut i framtiden och där finns det självklart med en söt bebis men det dröjer kan jag säga. Jag vill "leva" lite först innan och så. Hehe

Veckan har varit bra men jag har varit väldigt trött. Jag har ju haft praktik hela veckan och det känns kan jag säga eftersom att man är inte riktigt van än. I går kväll gick jag och la mig när klockan var tolv och vaknade vid elva idag, alltså elva timmar har jag sovit.  När vi kom till min farbror så blev jag väldigt trött och ville bara lägga mig ner och sova, men det kan man ju inte göra när man är på besök :P Men nu är jag piggare pga lilla elvis.

Ha det bra!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaaw, Elvis! Attans, vad sött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback