Första inlägget !

Det här är min nya blogg som jag ska använda nu. Jag  tröttnade lite på bloggspace och gör en ny, fast jag har använt den här bloggen förut men har fixat om den. Jag hoppas att  blogg.se inte strular som bloggspace gjorde.

Det är väldigt skönt med helg men jag måste plugga matematik. Eller måste och måste! Jag vill det för att jag ska lära mig ^^

Igår var jag hemma hos Sofia, Vi åt tacos , godis och hade jätte tre vligt och mysigt :D  Idol var ju inte lika roligt : /

Jag undrar HUR folk röstar?, HUR kan Amanda och Daniel hänga löst???? Det undrar jag. Var det bara för att juryn var lite hårda mot Andreas som dom hade rätt och vara! Andreas tar ju aldrig åt sig kritiken som juryn säger och det ska en artsit kunna göra. Då tycker jag alltså att Andreas inte är någon artist och ska ut  så fort som möjligt. Jag tycker inte om han och vill INTE se honom i finalen. Jag är faktiskt ganska förbannad över detta. Ni som röstade på Andreas kan gärna kommentera VARFÖR han inte ska åka ut? Visst han sjunger ganska bra men man tröttnar ganska lätt på hans röst och hela han. Så berätta gärna om ni röstade på honom.

Det här är mitt första inlägg och nu ska jag lära mig lite gär på blogg.se ^^ haha

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag håller också på o gör en ny blogg är, bloggspace är verkligen så krångligt o segt när man inte kommer in...
Jag undrar hur du får tex den bakgrunden du har här för man kan ju bara välja på vissa andra!? O hur får du dina egna bilder där uppe?
Skulle va trevligt om du skriver hur^^
Nu får jag börja läsa din blogg här inne då istället :)
ha en bra helg! kram

2007-11-24 @ 14:08:27
Postat av: Sussie

Läste att Daniel åkte ut och jag tittar ju inte på Idol men har sett honomsjunga och så typ en gång och han var ju fan bra. Påminde om moneybrother, utseendemässigt då ;)

Postat av: NINA

VAAA? pluggar matte frivilligt på en LÖRRE? jag tror att agneta loves you med eller utan tio tal på en lörre, se bara HUR MYCKET HON ÄLSKAR MIG LIXOM ;D
bra att du kommit till blogg.se nu blir det tusen gånger lättare att läsa i din blogg, jag glömmer hela tiden att det är bloggSPACE (a)
pörree

2007-11-24 @ 16:59:08
URL: http://www.superfina.blogg
Postat av: Tessan

Jävlar. Hängde de löst?!

2007-11-24 @ 19:54:01
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback