26 November- Dagen har sina goda stunder..

Usch vad förbannad jag är, jag skrev ett jättebra inlägg och sen kom jag åt en knapp och gissa vad som hände? Då raderades allt!!!! Aaarrh på det.

Jag sitter här och nästan sover, jag skulle kunna gå och lägga mig nu och somna som en stock. Men det är inte sovdags än. Jag ska titta lite på tv och chilla. Det behöver jag, bara få vara helt enkelt.

Plugget idag har varit seeegt, men har haft sina goda stunder. Dagen började med mentor tid där det händer samma saker varje gång. Efter det var det mattelektion som sög sjukt mycket, usch för matte. Efter matten var det lunch som inte var så god så jag åt knappt.När vi ätit klart var det lektion för mig och typ10 andra, det var inför provet som var på eftermiddagen. Prover gick jättebra, det kändes väldigt bra och är glad över det.
Vi hade också bf- lektioner som jaa... var väldigt intresanta. Jag säger bara... Lena och hennes djur..

Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Jag har ätit middag, tittat på tv och jag gick lite i farsta centrum.

Betyg för dagen 1-10 -- Jag ger 5.

Ha en bra kväll!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHAHAHAHA! Lena och hennes djur, kors i taket ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback