25 November- Stackars lilla blonda flicka !

Idag har jag bara varit hemma hela dagen lång. Jag behövde sova ut lite så jag gick upp vid elva.
Jag har städat och lagat middag ;)

Ikväll ska jag titta på parlamentet - Björn Gustafsson är ju med, han är sjukt rolig. Sen vet jag inte riktigt vad som väntar, men tror att det blir en film.

Jag har precis läst i 
blondinbellas blogg  och jag säger bara stackars lilla blonda flicka, hon är ju helt lost när det gäller livet. Läs hennes blogg så förstår ni varför!

Ha en mysig kväll :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Blondinbella måste nog vara den blåstaste människan som någonsin yttrat sig. Dubbelmoral & uttrycker sig på ett jävla dåligt sätt. Hon får ju bara alla emot sig genom att skriva så osmart. Dessutom så påstår hon sig vara så smart & framgångsrik,men inget utav de ovanstående har hon bevisat,de enda hon har besvisat är att hon är en blåst blondin,hon har sig själv att skylla,hon som skriver så korkat.

Postat av: sofia

haha jaa...ibland undrar man om hon är riktigt seriös!

2007-11-26 @ 18:56:30
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback