24 November

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag åkte hem från Sofia vid halv tio typ för hon skulle jobba :)

När jag satt på tåget mot farsta strand tänkte jag att jag måste hämta kameran snart som ligger hos pappa. Så jag hoppade av i gullmarsplan och tog bussen hem till pappa. När jag kom hem dit så ringde telefonen och det var farfar. Pappa skulle hem till dom och fixa något med deras nya tv , som jag älskar :) 

Jag följde med för jag hade inget speciellt och göra. Jag tittade på tv, pratade med farmor, satt vid datorn. Inte så mycket helt enkelt.

En kommentar som jag fick svarar jag på här ; jag pluggar INTE matte frivilligt på en lördag, det är ju bara för hemskt så ni vet det!

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som en mysig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback