Sista inlägget 2007

Snart är klockan tolv och då måste man ha sina nyårslöften klara och nerskrivna.

Mina löften:

* Sluta bita på naglarn och nagelbanden.
* Jag ska skaffa ett jobb ( inte heltid men helger och så )
* Jag ska börja träna och komma i form.
* Jag ska tänka mer på mig själv.
* Jag ska höja betygen.
* Jag ska äta nyttigare - då blir hyn finare och kroppen tycker bättre om det.
* Jag ska fira nyår med
Anna 2008-2009 :D


Det är dom som jag har tänkt ut och dom ska jag följa :)  Annars får ni påminna mig.

Snart blir det efterrätt- Amanda alá chokladpudding med grädde - Amanda alá smoothie

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS :D :D <333

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: anna

DETSAMMA:)
och jag längtar redan till nästa nyår lol :P

Postat av: jossi

hahah om du ska äta nyttigare så kanske du inte ska äta efterrätt, fast det var ju 2007 men ändå ;>

2008-01-01 @ 08:20:36
Postat av: sofia

Gott nytt år! :)

2008-01-01 @ 12:44:26
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback