Måndag morgon !

Tjolahopp..

Nu har jag kommit till skolan! Jag var ju hos tandläkaren innan och det gick bra. Det är inte lång tid kvar nu som jag ska ha den.  Längtar till den ska bort!!!!!!!!!!!

Jag såg en tjej som var jätte lik Kate hudson på tunnelbanan, fast det var såklart inte hon :(

Idag slutar vi kvart över tre om jag minns rätt :D Vi har ju inge skapande verksamhet längre denna termin så då flyttar dom fram lektionerna. Vilket är super, annars är det typ tre timmar i håltimme :S Inte så roligt enligt mig.

Jag har matematik om tio minuter och har inte gjort färdigt läxan :S Gaaahh. Men det var inte så viktigt för jag kan det där ganska bra :)

Ha en bra dag i skolorna nu barn och plugga på ! :P

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, plugga på själv du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback