Lördag- Lilla julafton

TJoho
Jag kom som sagt hem igår, så nu är jag i stockholm.
Idag har det varit lillajulafton hemma hos farmor och farfar. Det var skojigt
Jag fick pengar, presentkort på bio, väska, kalender och en massa glädje :)

Resten av dagen ska jag slappa och äta massa gott. Nyttiga Amanda, eller jag skriver nog onyttiga Amanda.
Någon som vet en bra film som kommer ikväll??

Imorgon ska jag träffa min kära syster och vi ska shoppa och fynda lite :) 
Hem till pappa vet jag inte om jag ska för han är magsjuk och jag vill hemskt gärna INTE bli smittad. Det räcker att jag var sjuk på höstlovet. Men jag vill ju hem dit och ge julklapp till han :)

Föresten i går kväll slog det slint i huvudet på mig. Jag gick och la mig klockan nio på kvällen !!!! Haha jag var ju så hemskt trött så jag bestämde mig för att säga godnatt och sova. Det var nog flera år sedan som jag somnade så tidigt. Stolt är jag minsann haha XD

Nej nu ska jag glida vidare, ha det gött

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

DET ÄR HAJAR SOM HAJAR PÅ TV IDAG!!! :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D

Postat av: Tessan

På femman klockan 21! Den äger häströv!! :D

2007-12-29 @ 16:51:33
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback