Jag rullar som en bulle.

Tiden bara rullar iväg. Jag har målat några keramik tomtar och dom blev väldigt söta och fina. ( jag kan visa er bilder sen)
Imorgon är jag ju ledig så jag funderar på att kanske baka lussebullar på förmiddagen. Eller vad säger ni? Det låter väll både gott och bra.

I helgen målade jag en "teckning" eller vad man ska säga. Den blev ganska fin faktikst, jag är inget MVG i bild men jag får lov och säga att den blev ganska så fin ändå.

På torsdag är det skola som vanligt och då har vi svenska, engelska och matematik ! Alltså kärnämnerna *
På fredag är man ju ledig :D Hihi jag tycker om när man är ledig från skolan. haha
Senare på fredagen är det ju idol- finalen och jag tror nog att ALLA vet att jag ska gå på den. Men jag säger det i allafall så ska jag gå på den :D Hehe. Kan inte låta bli och säga det eftersom att det är första gången och det är i GLOBEN för första gången!!

Klockan är nu elva ung och jag ska titta på en film nu!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej tack så mycket då vet jag lite mer iaf, :) Vad bra, får se om det dyker upp någon mer fråga :D åh tack, kul att höra att du tycker den är fin. Din blogg är skitbra bara så du vet!!! mihi ^^ :D

Postat av: sofia

gott med lussebullar, baka det du :D

2007-12-05 @ 08:06:58
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Jojohanni

WIHIIIIII, ÄLSKAR SKOLAN! två skoldagar av fem ^^ fett med soft. hoppas att du har det skitkul på finalen och tänk på mig när du ser Sam ;D men vi träffas imorgon! halv nio, usch man börjar bli lite bortskämt tror jag ^^ saknar dig gummsan

2007-12-05 @ 12:29:15
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback