IDOL 2007 - MARIE PICASSO VANN



MARIE PICASSO vann alltså IDOL!!! Jag ville ju då att AMANDA JENSSEN skulle vinna. Men så blev det inte. Men jag är inte så ledsen för Marie är sjukt bra hon med. Ni kanske har märkt att det är alltid tvåan som lyckas bäst? ;) Men så fort Amanda kommer ut från globen eller redan nu ringer det flera med skivkontrakt. Det VET jag att många kommer göra. Hihi :D

Asså det var helt fantastiskt och vara på globen i det fantastiska ögonblicket. Kelly clarkson sjöng, Danny sjöng, Daniel sjöng, Andreas sjöng , christoffer sjöng. Jag och Sofia tog kort med idolerna. Det flög en massa (papperslappar) i glittrade färger när Marie vann. Jag fick väldigt mycket på mig, det kändes häftigt.
Vi fick tröjor där det stog "Heja Amanda" och " Heja Marie" Så jag tog en av varje :D Man fick Dannys nya singel GRATIS!! plus att han signerade men pallade inte stå i den låååånga kön.
 
Någon som vill ha singeln?? Om ni vill ha den så skriv varför ni vill ha den! :D hihi så får vi se vem som får den och om någon nu vill ha den :P Danny- If only you

Juryn var där såklart, vad är idol utan juryn? kishti hade en väldigt kort kort klänning, jag såg hennes trosor när hon böjde sig framåt :P Peter Jide var på plats, david hellenius var också där, Carolina Gynning och Carina Berg var också där. Jag har nog inte glömt några fler tror jag! Alla i IDOL var där och sjöng!

Det var en magiskt kväll och den bästa på länge! Bara att få höra Amanda, Marie och Kelly clarkson sjunga var bara BÄST! Det var sjukt mycket folk 13.000 i publiken om jag inte minns fel? :D Wiii




Jag har som sagt haft en mega bra kväll och hoppas att ni också haft det!

Ni som var hemma framför tv:n undrar varför fick inte vi se vissa sjunga? Det var för oss som var där i globen. Fördriva tiden säkert men jag gillade det!

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

bara för att du är bäst:D och för att jag nu lämnar första komentaren:D och jag saaaaaaaknar dig amandish! ska man skriva nåt posetivt om dig eller Danny? ^^HAHAHAHA, you rock och Danny är snyggst ;)för att vara på säkra sidan :)

Postat av: johanna

...och för att jag är jävligt flumm ikväll^^

2007-12-08 @ 00:52:21
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback