Hemsk morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla glada och alla mindre glada!  - Jag tillhör dom som är mindre glada. 

*För det första så har jag inte kunnat sovit något inatt- jag somnade kvart i fyra och gick upp kvart i sex!!!!!! Två jäkla timmar jag har sovit. Jag är så arg och trött över det.

* Min äckliga syster som jag har till syster har förstört mina favorti jeans. När jag kommer hem sen då får hon inte en lugn stund ska jag säga.! + att dom stinker rök.

Min dag är redan förstörd, hoppas att något gott eller roligt händer under dagen för annars kunde jag lika gärna sovit bort hela dagen.

Ha en bra dag och hoppas att jag får det. Usch

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

stackare :( hoppas dagen blev bra ändå !

Postat av: fridopo

vad jobbigt :/

2007-12-11 @ 16:33:37
URL: http://whenitrainsonme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback