Fredag!!!

Tjoho!

Det var skit kul på idrotten idag, vi hade juldanser. Fast jag vet inte om jag dansar sånna danser när det är kul. Jag dansar  inte en cm på julafton :P.

Lektionerna var helt okej och kuliga idag. Vi gick till stadsbiblioteket med klassen på svenska lektionen. Engelskan var skojig. James hade tagit med sig en massa barn böcker på engelska. Vi tog en varsin bok och läste igenom och tittade ochsedan pratade vi om dem. Matten var lååång men lärorik.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag har lite ont i huvudet så vila får det bli. Ska ta och göra lite middag snart,eller det får pappa göra röresten ^^ Jag pallar inte.

Jag har inga planer för helgen mer än att jag ska baka lussebullar och plugga. Det är sista veckan nästa vecka och allt arbete måste in. Det är bättre att göra för tidigt än att göra försent :P Då kan jag slappa när jag kommer hem efter skolan.

Vi slutar på torsdag nästa vecka ( 20 / 12 )  Riktigt najs. På lördag ( 22/12 ) åker jag och min kära famlij ner till Gotland :D <33 Ska bli skoj.

Nu skriker magen efter mat! Bäst att mata den:P

Är det någon som vet en bra film som går på tv ikväll?? I så fall berätta tillmig för jag har ignen aning.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är ju legally blonde :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback