Första advent !

Hello Hello!

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge :S  Jag har faktiskt inte haft så mycket tid men det ska det bli ändringar på!!

Denna helg har varit riktigt mysig - IDOL , SLÄKTEN ,JULPYNTAT , SOVIT :-)

Jag är så jäkla GLAD att Andreas åkte ut!!!!!  ÄNTLIGEN.  Det är skit kul att det är två tjejer i finalen ( det har aldrig varit det )  Jag vill ju såklart att Amanda ska vinna :) Det är min favorit. Men Marie är också väldigt bra, skit bra. Jag  vet inte varför just Amanda, men hon är coolare, yngre och bra helt enkelt. I like her.

Snart är det Idol finalen och längtar grymt mycket till den :D :D Kelly clarkson kommer sjunga på finalen också :) Fett coolt säger jag bara.

Imorgon är det skola men innan det ska jag till tandläkaren så jag missar mentor tiden :S

Godnatt och sov så gott för det tänker jag göra :)

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback