Ensam eller ensam?

Det var ingen julrusch!!!!!! Min teater lärare har sagt fel dag. Nästa tisdag är det och då är det sista praktik dagen denna termin. Jag vill så gärna fortsätta att vara där för det finns inget negativt och säga om den förskolan, avdelningen, barnen, pedagogerna. Så snälla låt mig vara kvar!!!

Jag sitter och käkar tuggummi för jag fick värsta ångesten för jag åt lite choklad. Men det var bara för att jag kände mig så ensam och ensam. Som att tuggummi är nyttigt!?  Då tuggar jag något men sväljer inte ner något till matsäcken. Det är bra.

Ikväll blir det plugg, tv och chill.

Ha en bra kväll!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig me, det är en annan jag tvivlar på, du är ju kakon gummsan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback