Denna julafton kunde inte varit bättre! :)

Hello nu är klockan mycket men känner inte för att sova riktigt än. Allt har varit bra idag förutom en sak, det finns ingen SNÖ!!!!

Julbordet var lika gott som vanligt, jag äter bara köttbullar, prinskorv, potatis, julskinka, lite revbensspjäll och dricker julmust  :D Skit gott :D

Kalle Anka som vanligt och Karl-Bertil Jonsson  sen var det julklappsdags!

Jag fick :

.kylie minogue-  darling- parfym och shower sak - Luktar gudomligt gott
.Pengar
.Örhängen
.Klänning / blus
.tröja
.klänning
.mixer - smoothie :D
.godis
.skor
.sminkborttagning

Jag är väldigt nöjd med mina julklappar :D När jag och syster kommer hem ska vi ha "lilla julafton"  med pappa och sjöberg släkten :) Hihi Eftersom att mamma och pappa är skilda har vi två julafton. Johanna vet vad jag talar om!

En sak som jag är väldigt förbannad över är att dom har tagit bort SVENSSON SVENSSON firar jul. Det brukar ju vara på julafton (när dom firar jul alltså) klockan åtta på ettan!! Men inte detta år :( :(

Nu ska jag fortsätta och njuta av kvällen , hoppas att ni gör detsamma!

/ Amanda


85272-18

Kommentarer
Postat av: Sussie

JAG VAR OCKSÅ SUR ÖVER ATT DET INTE VAR NÅ SVENSSON SVENSSON! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback