December

Hallojsan
När jag vaknade i morse sa mamma att jag är med i tidningen, men jag trodde att hon bara skojade. Men jag är med i tidning, gotlandstidningen :D Som bara finns på Gotland men shit va nöjd jag är. Bilden är från när jag stog i en kö i ca. 30 min!!!!!!! För att handla kläder.
Jag shoppade:

En fin klänning
En fin svart stickad bolero
Ett par örhängen
Två Bh :ar
En parfym

Jag köpte en julklapp till pappa också.

Jag gick i 6 timmar med mamma igår :) Det var riktigt mysigt, vi fikade , pratade, shoppade och hade skoj.

Jag sitter och funderar på hur det blir med nyår, hmmmm...

Nu ska jag pröva mina nya kläder igen och sedan äta chips och chilla :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

ÅH! GT eller GA? Om det är GT så får jag typ se det imorgon... :D

Postat av: anna

ja men då får du ju klippa ut bilden och visa mig sen;)

2007-12-27 @ 18:30:21
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback