9 December - Söndag

Jahapps nu är det eftermiddag och det är tråkigt väder. ( som vanligt )

Idag har jag tittat på idol finalen ( reprisen) , svensson svensson (reprisen) och fredag hela veckan (reprisen). Mycket repriser idag ^^ Tack och lov för dom, vad hade jag gjort utan repriser? Jo missat en massa program.


Idag blir det inte så mycket mer, lite plugg och lite chill. Imorgon är det skola, tillbaka till verkligheten.

Jag undrar om det är nya avsnitt av one tree hill som går 17.35  idag ? Dom är från 2006-2007! Jag ska titta på det i allafall så jag vet om det är nya eller gamla.

Lite senare ikväll ska jag nog titta på Love actually :) Jag har nog sett den 2-3 gånger, den är ju så braaa!




Handling :

Brittisk komedi från 2003. Det är fem veckor kvar till jul. Londons gator täcks snart av snö och julförberedelserna är igång. Vi möter den nytillsatte premiärministern som är väldigt intresserad av sin kvinnliga medarbetare Natalie. Hans syster Karen har ett halvtaskigt äktenskap med Harry, vars sekreterare stöter på honom. Vi möter Sarah som vid första ögonkastet blev förälskad i Carl på sitt jobb, men som efter två år ännu inte vågar berätta något för honom. I rollerna: Colin Firth, Keira Knightley, Liam Neeson. Regi: Richard Curtis.

Tid: 20.00 - 22.40 Kanal 5


Ha en bra eftermiddag och kväll!

/ Amanda



 


Kommentarer
Postat av: Jojohanni

Jaa gud ja, hård vecka. aåg du dit själv? jag missa reprisen också ^^ hur fan lyckas jag ? :P

Postat av: Jojohanni kan inte skriva

såg ska det stå ^^

2007-12-09 @ 15:48:52
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback