7 December- Yttligare en choklad i kalendern som blir uppäten!

Idag är man ledig och jag mår mycket bättre. Inget illamående eller spyor :D
Ikväll är det IDOL FINAL :D :D wiiii Har längtat hela veckan till den!!

Usch vilken dåligt väder det är ute! Regn regn, jag vill ha snö för tusan.  Det är december och ingen snö? Varför?

Hur kommer dagen se ut? Jo så här;

Jag ska till farsta c och posta julklapp till
Anna panna. Jag ska göra mig i ordning till idol och träffa Sofia fia vid halv fem. Vi ska äta på donken troligtvis. Glöm ej smörgås! :P  Klockan sex är det insläpp så det gäller att man har en någonlunda bra plats i kön. Alltså INTE sist :P!
Vid tio i elva tror jag att det slutar ? Jag tittade på tvplaneten , där brukar jag titta vilka program eller filmer som går på tv :D Hihi

Nu ska jag snart dra mig upp till centrum och fixa, Ha en jättebra dag!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback