5 December- 19 dagar kvar till julafton

Idag är man ledig! Jag har inte gjort ett skit idag. Jag har ätit frukost som bestod av två knäckmackor och ett glas vatten. Nej jag lever inte i ett  fängelse :P !

Jag har precis duschat och ska lägga på lite smink i ansiktet snart.  Jag ska träffa Frida snart, eller snart och snart. Vi ska träffas vid fyra om jag minns rätt! :)

Det blev inge lussebullsbakning : /  Jag har inte orkat om jag ska vara ärlig. Men på fredag när jag är ledig ska jag nog orka det :) Hihi

Mamma var på Ikea i går, men hon köpte inte så mycket. Nästa gång ska jag följa med för Ikea är en av mina favorit affärer. Jag kan gå där i flera timmar och bara titta och köpa :D Hehe.

När jag kommer hem sen efter att jag varit i farsta c med Frida ska jag duscha min gulliga fågel.

Ha en fortsatt bra dag!

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu glömde du det viktigaste! (;

"5 December- 19 dagar kvar till julafton - En dag kvar till Tessans födelsedag" :D:D:D:D:D:D:D

;)

Postat av: Sussie

vi hade frågor och sedan "ordsök" eller vad det kallas.

2007-12-05 @ 18:32:21
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback