31 December- Shopping och Resumé av året 2007

Nu sitter jag hemma vid mamma och väntar på att hon ska komma hem. Jag måste ha lite smakråd.
Idag har jag varit i farsta centrum och shoppat :) Jag hittade en söt klänning från MQ och en söt klänning från Gina tricot. Jag säger bara shit va människor det var, jag blir lite irriterad på vissa som bara ställer sig framför och segar. Men nu är jag hemma i lugnet igen :)

Ikväll ska jag hem till Madeleine, vi kommer äta god mat, chips m.m. Det kommer vara lite mer folk där också :)
Men jag vet inte vilken klänning som jag ska ha på mig. Det är det som mamma ska få tycka till om ^^

Som sagt det är ju nyårsafton idag och vid klockan tolv är det nytt år. Det här året har gått väldigt fort och varit bra.
Vad har jag gjort?  Jag har pluggat som tusan och höjde betygen  på vårtermin, Det var bal i slutet av nian som var hur trevligt och kul som helst. Jag fick säga hej då till en massa trevliga personer när jag slutade nian, det var ganska sorgligt. Men några av dem har jag fortfarande kontakt med och det är skit kul.

Sommarlovet var ganska bra förutom vädret. Jag var på Gotland i två veckor, jag var på Öland i en vecka. Jag var också på landet och var med kompisar : )  Tyvär så hade jag inget sommarjobb : / men det ska det bli ändring på detta år!

Jag sa hej då till min vän Anna som åkte till usa för att plugga 07/08. 
Jag började gymnasiet Norra real :D Det är nog mitt bästa val som jag gjort någonsin. Jag har träffat nya vänner och går en linje som jag verkligen vill gå.

Jag var på IDOL 2007  i globen med Sofia :) Det var verkligen kul, coolt och  en upplevelse. Skoltröjor och byxor beställde jag som jag älskar :) Men ingen räkning har kommit än ^^ haha

Jag kommer inte glömma  alla bf- lektioner med Lena :P  Jag glömmer inte då vi delade ut julklappar hemma hos Johanna, hahaha det var nog den roligaste julklapp som jag har fått. den glömmer jag inte.


Det var en  kort  Resumé  av året 2007. Imorgon är det ett nytt år , ny dag  och nya tag.

Ha en väldigt trevlig kväll och välkomna det nya året!

Gott nytt år i förväg.

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback