22 December- Gotland

Nu sitter jag här och skriver! Nu är jag framme på Gotland, eller vi kom fram runt klockan  två :P Hehe
När vi kom hit har jag handlat och sovit, jag var så trött att jag somnade i soffan. Jag har också pratat med Frida :) Hihi

Snart ska jag och mamma hämta granen och sätta upp den. ( det är plast gran ) Japps det är det.

Ikväll ska jag titta på sweet home alabama - Reese Witherspoon, Josh Lucas, Patrick Dempsey.
Patrick Dempsey = mcdreamy - fråm grey´s anatomy :D ThiThi

Ha en bra kväll ! :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas det är najs på guteland!

Postat av: anna

sweet home alabama is a good movie!! hihiii

2007-12-24 @ 00:58:16
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback