18 December- Snart är det jullov :D

Jag är verkligen jätte trött. Det är för att jag har sovit ganska lite i helgen.Jag har lagt mig sent.
Bakat lussebullar har jag i allafall gjort och hunnit med.


I går var det ju måndag och var ganska slappt i skolan. På matten var det redovisningar - men jag skulle inte göra det :D  Sedan håltimme då jag, tessan, sussie och johanna handlade julklappar till high five. ( oss ) Alla var såklart inte med när vi köpte!! sen drog vi tillbaka till skolan och hade bf lektioner som bestod av julpyssel och känslor. Pontus och hans gulliga son var och hälsade på. ( våran lärare som kommer efter jul :D :D Han har  varit pappa ledig för er som inte visste.

Efter skolan drog jag till hötorget där mamma, pappa , syrran och hennes kompis var. Vi gick runt lite och tittade och köpte saker. Sedan drog jag och mamma till Täby. Vi shopppade i deras centrum som är sjukt stort och bra :) Just nu så är täby centrum större än farsta centrum men snart blir farsta centrum större för som ska bygga ut och kommer blir ca 50 nya affärer :D Det är så att farsta c och täby c tävlar jämt om vilket som är stört. Täby c är det största centrumet i nordeuropa!! coolt eller vad?


Idag har det varit praktik och varit väldigt bra. Bullar har ätits till mellanmål. På samlingen hade jag sång och ramsa med barnen :) Det var skoj men lite nervöst efter som att min handledare och en annan pedagog sitter med. Jag läste också den heliga läs tiden som är innan lunch.

Efter praktiken gick jag lite i farsta c och jag köpte en julklapp till mamma och en födelsedags present + julklapp i ett till syrran.

Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma hem och göra middag för jag är gungrig som en varghona ;D haha

Imorgon ska jag, sussie och tessan hem till johanna för att ge julklappar till varandra. Det ska bli så skoj eftersom att dom inte är så seriösa! :P + en liten överraskning som jag och johanna gjort.

Ha det så bra!


/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Team vi är!
du planerar och jag gör :D

Postat av: Tessan

Vadåbadåbadå?! :D

2007-12-18 @ 20:22:10
URL: http://thottoresia.blogg.se
Postat av: Frida

du får lägga dig lite tidigare på kvällarna ^^-vilket jag också måste göra x)
puss

2007-12-18 @ 23:13:38
URL: http://nostalgii.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback