12/12 - Drama,lussebulls bak, Kattungar :D

Tjoho allesammans!

Idag hade vi drama på pysslingen :D Shit va kul det var. Jag och Tessan gjorde värsta bra pjäsen eller vad man ska säga. Vi ska ha det nästa onsdag också så jag längtar. Många olika roliga övningar som var pinsamma.

När vi slutat ( klockan tolv ) gick jag ,Tessan och Sussie till skolan. Vi käkade lunch, inte så gott så jag åt yoghurt med flingor. Vi hämtade böcker från skåpen och gick sedan mot tunnelbanan där vi tog tåget mot farsta strand. Tessan hoppade av vid skanstull, jag och sussie åkte vidare till farsta. Sussie handlade lite julklappar och jag följde med :D 

När Sussie åkte hem gick jag till mamma som var hemma vid hennes kompis. Mammas kompis familj har skaffat en kattunge och den är jätte jätte söt. Så liten och gulligt maju. Hihi. Jag längtar tills våran katt som kommer till jul( en kattunge ) Dom är så gulliga så jag nästan dööör.

På vägen hem där i från gick jag och mamma och handlade.  När vi kom hem bakade jag la lussebullar, ÄNTLIGEN!! :) Jag har tänkt och göra det förut men har inte orkat. Men nu blev det av. Jag ska ta med mig några imorgon när vi  ska fika med klassen. Det är ju lucia så 8.20 ska vi vara i aulan imorgon. Lektionerna är inställda tills klockan 10.00. Så efter det ska vi fika, Lena ( min vikarie mentor ) bjuder på glögg. Fy det är inte gott, men ska ändå smaka.

Nu ska jag plugga lite och titta på tv.

Ha en bra kväll och GLÖM inte fika imorgon BF1 !! :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha jaa du :) det får vi lösa men i will be back förr eller senare.
haha glögg luktar i alla fall gott, tycker du inte ? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback