11 December - Super duper dag!!

Gissa? Jag missade tunnelbanan i morse också. haha oturs morgon för mig.

Det har varit en super bra och rolig dag idag : ) Praktiken var bra, roligt och se alla pluttar och pratade med min handledare. Det gick super det med :D

Det var bak med saltdeg , jag lekte med pluttarna, jag läste en bok för några pluttar- praktik uppgift , jag pratade med min handledare, åt bullar med pluttarna, skällde på några pluttar, skrattade med alla pluttar.

Nu ska jag iväg för att möta Sofia, vi ska ill teatern där det är julrusch! Vi ska hjälpa barnen och julpyssla, stå i kassan. Ska bli väldans roligt :)

Ha en bra eftermiddag / kväll

/ Amanda <33

Kommentarer
Postat av: Frida

ha så kul =D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback